Foto: DELFI Aculiecinieks
"Kad ieraudzīju zīmīti, tad sākumā sāku smieties, tik amizanti tā uzrakstīta," raksta kāds DELFI lasītājs. "Loģiski domājot rodas jautājums - kad tā uzlikta, un kad tad tas būs - "Tūlīt būšu"?

Taču problēma ir tāda, ka šī zīmīte konkrēti norāda uz pārdevēja un veikala īpašnieka attieksmi pret klientiem. Proti, klients, viņuprāt, ir tas muļķis, kuram nezin cik ilgi ir jāgaida, kad atnāks pārdevējs, vai veikala īpašnieks. Šī zīmīte tur jau stāv trešo dienu. Jautājums - vai tad klientam arī jāgaida trīs dienas?"


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!