Šobrīd Rīgā 6.tramvaja maršruts ir pats noslogotākais. Rekonstrukcija šajā posmā prasījās jau krietnu laiku – jāatjauno kopējā infrastruktūra, jāuzlabo elektroapgāde, nepieciešama pieturu platformu rekonstrukcija, kas ir novecojušas, nedrošas un netabilst zemās grīdas tramvaju ekspluatācijai.
Īpaša rekonstrukcija nepieciešama galapunkta sliežu mezglam, kas faktiski ir jāremontē katru trešo gadu. Piemēram, Vācijā, lai tramvajs galapunktā varētu uzsākt atpakaļceļu, netiek izmantota apļveida kustība, bet tramvajam vadības kabīne atrodas kā priekšā, tā arī aizmugurē. Vadītājam vienkārši nepieciešams pārsēsties pie citām vadības svirām.
Rekonstrukcijas ietvaros Tirzas ielas un Meža skolas pieturas tiks apvienotas, un dažiem pasažieriem līdz transportam nāksies mērot liekus 150 metrus. Darbus plānots noslēgt 2012. gada vidū.