Pēdējā laikā ir bijusi vajadzība saskarties ar Ceļu Satiksmes Noteikumiem un CSDD mājas lapu. Liels bija mans pārsteigums saskaroties ar tur atrasto informāciju.

Braukājot pa CSDD mājas lapu, uzgāju sadaļu "Kas jāņem vērā, izvēloties autoskolu". Sākumā jaunajiem autobraucējiem it kā noderīga informācija, bet tad nonācu līdz sadaļai, kur bija rakstīts par braukšanas apmācību. Tur atradu visnotaļ mulsinošu tekstu: "Jūs varat aptuveni prognozēt braukšanas apmācībai nepieciešamo nodarbību skaitu, savam vecumam gados pieskaitot 10 nodarbības (piemēram, ja Jūs esat 20 gadus vecs(a), būs nepieciešamas aptuveni 30 braukšanas stundas)."

Kas tā par vecuma diskrimināciju valsts akciju sabiedrības majaslapā? Ko tad tas tagad nozīmē - jo vecāks es kļūstu, jo stulbāks palieku? 50 gados cilvēkam ir 2 reizes grūtāk iemācīties braukt ar auto nekā 20? No kurienes viņi šito ir izrāvuši? Kāpēc vecākam cilvekam ir jāmācas vairāk nekā jaunākam? Tas ir domāts, kā ekonomiku sildošs elements - lai cilveki pēc iespējas ātrāk nokārto tiesības un sāk izmest savu naudu par ārzemēs ražotiem auto un naftas produktiem? Mani, kā cilvēku, kura novecošana ir dabisks proces, šis teikums aizskar ļoti. Visu laiku likās, ka ar gadiem es kļūstu gudrāks, bet izrādās, ka ir tieši otrādi.

Njā... Eiropas Komisijas socioloģisko pētījumu centra "Eirobarometrs" dati arī nav visai iepriecinoši, jo Latvijas iedzīvotāji par visizplatītāko valstī uzskata vecuma diskrimināciju. Bet no valsts akciju sabiedrības šādu attieksmi nebiju gaidījis?

Šo reportāžu ir iesūtījis reģistrēts 'DELFI Aculiecinieka' autors, kurš par katru publikāciju saņem noteiktu skaitu DELFI dālderus.  Sūtiet foto, video reportāžas 'DELFI Aculieciniekam' - aculiecinieks@delfi.lv vai reģistrējieties, pelniet DELFI dālderus un tieciet pie vērtīgām balvām

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!