Foto: DELFI Aculiecinieks
Reportāžu iesūtīja Sirokez.

Turpinot laipnas un drošas satiksmes epopeju, piedāvāju apspriest arī šo autovadītāju dzīves parādību – sastrēgums.

Rēzeknē satiksmes korķi nenotiek bieži, bet kopš sākās Atbrīvošanas alejas rekonstrukcija, vadītāji kārtīgi var izbaudīt šo "jaukumu". Vairāk skatieties video.

Nostāvot korķī kādas 10 minūtes, novēroju pāris momentus, kas apstiprina patiesību "dari citiem to, ko vēlies saņemt pats". Pirmais autovadītājs satiksmes plūsmā iejaucas visai izaicinoši, taču ar avārijas signāliem kolēģim pasaka paldies. Savukārt cits autovadītājs, nevēloties stāvēt sastrēgumā, riskē radīt vēl lielāku korķi. Viņš pa pretējo braukšanas joslu aizskrien līdz krustojumam, gandrīz saskrienas ar pretī braucošo auto un griežas pa kreisi, kur pa blakus ieliņu var apbraukt krustojumu. Pie tam, vadītājs pārkāpj noteikumus divkārtīgi, jo šajā ielas posmā ir norādīta taisnvirziena kustība.

Domāju, ka katram, kurš kaut reizi ir sēdējis sastrēgumā, ir kas stāstāms vai komentējams. Tāpat gribu apspriest jautājumu – Kas auto vadītājam liek riskēt (bieži vien neattaisnoti), lai ieekonomētu minūtes, bet, iespējams, izraisītu avāriju?

Viedokļus, foto un video reportāžas sūtiet - aculiecinieks@delfi.lv vai reģistrējieties un kļūstiet par DELFI Aculiecinieka autoru.

Labākās reportāžas vai viedokļa apraksta autors saņems "SEB līzings" specbalvu – piecu stundu kursu Drošas braukšanas skolā. Neizpaliks arī "SEB līzings" veicināšanas balvas.

Lasiet vēl -

Kāpēc brīdināt pretī braucošos par policijas posteni?
Stāvvieta: Septiņreiz nomēri, vienreiz noliec!
RAKSTIET: Krustojums. Iebraukt vai nogaidīt?
Par laipnu satiksmi: Kad rādīt, kad nerādīt pagrieziena signālu?
Kārlis Beķeris: Automašīna nav pašapliecināšanās instruments
10 pieklājīgas braukšanas principi

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!